سوالات متداول
با توجه به سوالات شما کاربران سعی کردیم پاسخ سوالات پر تکرار شما را در اینجا قرار دهیم که شما عزیزان بتوانید سوالات پرتکرار خود را به راحتی مشاهده کتید.
درصورتی که سوال شما در لیست سوالات پایین نیست می توانید به راحتی از طریق تماس با ما سوالات خود را پرسیده و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن ها را دریافت کنید.
شما باید در زمان خرید آیتم های استیم از وبسایت ترید لینک خود را در جای تعیین شده وارد کنیدسپس ادمین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را برای شما ارسال می کنند
به دلیل تعداد زیاد محصولات و آیتم های درون بازی جهت خرید آیتم نام کامل آیتم را در استیم مارکت به ادمین مربوطه ارسال کنید تا از قیمت محصول مورد نظر مطلع شوید
بعد از پرداخت قیمت گیفت کارت مورد نظر کد گیفت کارت به صورت اتو دلیوری به ایمیل شما ارسال خواهد شد و در پنل شما هم قابل مشاهده می باشد.
در صورتی که گیفت کارت خریداری شده شما جز گیفت کارت های تحویل اتوماتیک ما نباشد ادمین ها در کمترین زمان ممکن محصول را برای شما ارسال می کنند.
دقت داشته باشید در توضیحات هر محصول توضیح داده شده است که گیفت کارت خریداری شده شما شامل چه نوع تحویلی می باشد.
در حال حاضر برای خرید از فروشگاه در بعضی موارد نیاز به احراز هویت می باشد و در حالت معمول نیاز به انجام این کار نمی باشد و همان تایید شماره تلفن کفایت می کند در صورتی که نیاز به احراز هویت باشد ادمین ها با شما در تماس اند.
برای این که ما بتوانیم از شما محصولی را خریداری کنیم نیاز به احراز هویت مدارک و شماره تلفن شما می باشد پس از دریافت اطلاعات شما محصول را برای ما ارسال می کنید و هزینه محصول برای شما واریز می شود.
آیتم های استیم در صفحه محصول یک عدد فیلد دارند که در آنجا شما ترید لینک خود را وارد می کنید. و پس از ثبت سفارش در ساعات کاری فروشگاه توسط پشتیبانی محصولات برای شما ارسال می شود.
نحوه تحویل پلی استیشن پلاس در ریجن های مختلف متفاوت است و در هر ریجن در صفحه محصول به طور کامل توضیحات لازم در این زمینه داده شده است در صورتی که در این زمینه هنوز سوالی دارید می توانید از طریق بخش پشتیبانی سوالات خود را مطرح بفرمایید تا ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو شما همراهان گرامی باشیم.
پاسخ این سوال برای محصولات مختلف متوافت است ولی به طور کلی محصولات که به صورت کد می باشند (گیفت کارت ها و...) امکان مرجوعی ندارند ولی بعضی از محصولات امکان مرجوعی دارند شما در بازگشت وجه می توانید به طور کامل این موضوع را دنبال کنید.
شما از طریق صفحه ارتباط با ادمین ها می توانید با آن ها ارتباط بر قرار کنید.
در جواب این سوال نمی شود پاسخ قطعی داد.
با توجه به زیر ساخت های اینترنت و شرکت های مختلف اینترنتی شرایط مختلفی ایجاد می شود در نتیحه می نمی توانیم به قطعیت به شما اعلام کنیم که باعث کاهش پینگ می شود.
البته بسیاری از نرم افزار های کاهش پینگ مثل اگزیت لگ به شما یک فرصت رایگان برای استفاده از خدمات جهت تست می دهند که می توانید با استفاده از آن ها بررسی کرده و اگر سرویس رضایت شما را جلب کرد محصول را خریداری کنید.